ویژگی های دستگاه گنج یاب دیجیتال و تصویری

دستگاه گنج یاب حرفه ای
دستگاه گنج یاب حرفه ای

دستگاه گنج یاب در انواع گوناگون طراحی و تولید شده که با توجه به برند و سیستم های استفاده شده در طراحی و ساخت آن ها، نحوه ی عملکرد متفاوتی می توانند داشته باشند. با این حال ما شما را با برترین ویژگی های دستگاه گنج یاب آشنا می کنیم تا در هنگام خرید این نکات را به یاد داشته باشید، هر دستگاهی که شامل این ویژگی ها باشد را می توان به عنوان یک دستگاه پیشرفته و کاربردی خریداری کرد.

دستگاه گنج یاب پیشرفته در نوع همه کاره موجود بوده و توانایی اسکن کردن، شعاع زدن و نقطه یابی دقیق را دارا می باشد. این دستگاه ها از نوع دیجیتالی بوده و دارای مانیتور بوده و تصاویر ذخایر زیر زمینی را به طور دقیق نمایش می دهد. سیستم کاری دستگاه های گنج یاب از نوع پالسی تغییر یافته بوده و سنسورهای هوشمند نصب شده بر روی آن ها به طلا حساس بوده و در هنگام برخورد با طلا سیستم آشکار ساز آن فعال شده و به کاربر از طریق نور و صدا از آنچه درون زمین است، خبر داده می شود.

باستان شناسان و افرادی که به صورت حرفه ای به دنبال گنج می باشند، خوب می دانند که در اغلب زمین هایی که در آن ها گنج پنهان است فرد در هنگام کنکاش با ساروج برخورد پیدا می کند، ساروج حالتی سفت و سخت داشته و برای کندن آن نیاز به تجهیزات و صرف انرژی زیاد می باشد. از طرفی برخی از گنج یاب ها توانایی نفوذ در ساروج را نداشته و در نتیجه نمی تواند طلا و گنج های پنهان شده را آشکار سازی نماید، دستگاه گنج یاب پیشرفته توانایی نفوذ در  ساروج و صخره ها و کوه های سنگی را داشته و می تواند گنج های پنهان شده در دل آن ها را آشکارسازی کند.

مشخصات فنی دستگاه گنج یاب حرفه ای

از مزیت های اصلی این دستگاه این است که تنظیمات این دستگاه با توجه به شرایط جوی و فرکانس های هر منطقه، قابل تغییر می باشد. این دستگاه در برابر رطوبت نیز مقاوم بوده و در هوای بارانی قابل استفاده می باشند. این دستگاه توانایی شعاع زنی تا چند صد متر را داشته و عمق نفوذ آن ها با توجه به مدل متفاوت بوده اما بیش از 4 متر می باشد.

وجود باطری های پلیمری، باطری های قوی با قابلیت نگهداری شارژ طولانی مدت، قابلیت اسکن و تصویر برداری به صورت چهار بعدی، راه اندازی راحت و سریع، قابلیت استفاده از آن بدون نیاز به تبلت و یا لبتاب، وجود نشانگر عمق، قدرت تفکیک بالا، قابلیت حذف فلزات و ذرات مختلف از مهم ترین مزیت های دستگاه گنج یاب حرفه ای می باشد.

خرید دستگاه گنج یاب حرفه ای

اگر یک سرچ کوتاه در فضای اینترنت داشته باشید متوجه خواهید شد که فروشگاه های اینترنتی زیادی اقدام به فروش این دستگاه ها می نمایند. دقت نمایید که فروشگاه هایی برای خرید معتبر می باشند که  دستگاه ها را همراه با گارانتی نامه و ضمانت نامه اصل کالا به فروش می رسانند.

خلاصه:

دستگاه گنج یاب تصویری پیشرفته در نوع همه کاره موجود بوده و توانایی اسکن کردن، شعاع زدن و نقطه یابی دقیق را دارا می باشد. این دستگاه ها از نوع دیجیتالی بوده و دارای مانیتور بوده و تصاویر ذخایر زیر زمینی را به طور دقیق نمایش می دهد. سیستم کاری دستگاه های گنج یاب از نوع پالسی تغییر یافته می باشد.

برای مشاوره و اطلاعات بیشتر با شرکت ایران فلزیاب تماس حاصل فرمایید.

09124555154

09124551985

دستگاه‌های فلزیاب

Call Now Button09124555154