اشتباهات رایج در خرید دستگاه فلزیاب چیست؟

اشتباهات رایج در خرید دستگاه فلزیاب
اشتباهات رایج در خرید دستگاه فلزیاب

دستگاه فلزیاب در انواع مختلفی موجود بوده و توسط فروشگاه های متعدد به فروش می رسد. این دستگاه توسط ارگان ها و افراد مختلف خریداری می شود. برخی از مواقع دیده شده که افرادی خرید این دستگاه را بر عهده می گیرند که هیچ آگاهی از ویژگی های دستگاه فلزیاب نداشته و در نتیجه در هنگام خرید دستگاه فلزیاب با مشکلاتی مواجه می شوند.

از مشکلات رایج می توان به خرید دستگاه های بی کیفیت با تعداد خطاهای وسیع، خرید دستگاه های بدون گارانتی نامه و خرید دستگاه هایی که هیچ گونه کارایی برای شناسایی فلز ندارند اشاره کرد. اشتباهات رایج در هنگام خرید دستگاه فلزیاب گسترده بوده از همین رو به افراد توصیه هایی می شود تا کمتر دچار این مشکلات شده و هزینه ی خود را کمتر تلف نمایند.

خرید دستگاه فلزیاب از معتبرترین فروشگاه های اینترنتی

پیدا کردن فروشگاهی معتبر برای خرید دستگاه فلزیاب کار سختی می باشد، اما با یک سرچ کوتاه در اینترنت می توان شاهد انواع فروشگاه های دستگاه فلزیاب بود. خیلی از افراد برای خرید به فروشگاه های اینترتی اعتماد نمی کنند حال آنکه اگر فروشگاه دارای نماد اعتماد الکترونیکی باشد و تمامی محصولات آن دارای گارانتی نامه و ضمانت نامه اصل کالا باشند، نه تنها می توان از آن ها خرید کرد بلکه قابل اعتماد ترین فروشگاه می باشد، پس در هنگام خرید به نماد و گارانتی نامه محصولات توجه نمایید.

برخی از افراد دستگاه های ژئوفیزیک را که مخصوص زمین شناسان می باشد و برای تعیین گسل ها به کار می برند را به جای دستگاه های فلزیاب و گنج یاب به فروش می رسانند، حال آنکه این دستگاه ها قادر به شناسایی و تفکیک فلزات از یکدیگر نمی باشند.

یک سری از افراد دماسنج های لیزری و دوربین های دید در شب را به جای دستگاه فلزیاب معرفی کرده و از فروش آن ها سودهای کلان به دست می آورند، حال آنکه این دستگاه ها هیچ ارتباطی با فلزیاب و طلایاب نداشته و قادر به تشخیص هیچ نوع فلزی نمی باشد.

خطاهای مربوط به دستگاه فلزیاب

دستگاه فلزیاب دارای تنوع گسترده ای بوده و این دستگاه ها از نظر قدرت نفوذ، قدرت تشخیص و قدرت تفکیک با یکدیگر متفاوت می باشند. دستگاه های فلزیاب ممکن است در هنگام تشخیص دچار خطا شوند. هر چقدر که قدرت دستگاه بیشتر باشد این خطا به مراتب کمتر خواهد بود، به همین سبب به افراد توصیه می شود که در هنگام خرید دستگاه هایی را خریداری نمایند که قدرت تفکیک و تشخیص بالایی داشته و امواج آن ها از سنگ ها و صخره عبور کرده و کمتر دچار خطا شوند.

مثلا برخی از دستگاه های فلزیاب هنگامی که به سنگ و صخره و یا ساروج برخورد پیدا می کنند، دچار خطا شده و در نتیجه اطمینان افراد به تشخیص درست دستگاه کاهش می یابد.

یا مثلا برخی از دستگاه ها در هنگام برخورد با عناصر و اشیایی چون سیلیس، کربن، آهک و آجر آن ها را فلز شناسایی کرده و افراد را دچار گمراهی می کنند.

برخی از دستگاه های فلزیاب در مناطق مرطوب و شوره زارها دچار خطا شده و باعث گمراهی افراد می شوند، از این رو خرید دستگاه های پالسی که دچار این اختلال نمی شوند و برای تمامی مناطق طراحی شده اند، توصیه می شود.

در برخی از مواقع بالانس دستگاه فلزیاب دچار به هم ریختگی شده که این به هم ریختگی باید توسط فردی فنی و یا فروشنده برطرف شود، به همین سبب توصیه می شود از فروشگاه های معتبر که این خدمات را ارائه می دهند دستگاه را خریداری نمایید.

هر چقدر دستگاه معتبرتر باشد، مشکلات بیان شده به مراتب کمتر خواهد بود پس آشنایی با سیستم های دستگاه فلزیاب اکیدا توصیه می شود.

خلاصه:

دستگاه های فلزیاب ممکن است در هنگام تشخیص دچار خطا شوند. هر چقدر که قدرت دستگاه بیشتر باشد این خطا به مراتب کمتر خواهد بود، به همین سبب به افراد توصیه می شود که در هنگام خرید دستگاه هایی را خریداری نمایند که قدرت تفکیک و تشخیص بالایی داشته و امواج آن ها از سنگ ها و صخره عبور کرده و کمتر دچار خطا شوند.

برای مشاوره و اطلاعات بیشتر با شرکت ایران فلزیاب تماس حاصل فرمایید.

09124555154

09124551985

دستگاه‌های فلزیاب

Call Now Button09124555154