فلزیاب جعلی نخرید

امروزه به دلیل وجود سایت ها و وبلاگ های بدون مجوز با افزایش چشم گیر کلاهبرداری های اینترنتی مواجه هستیم از نمونه های آنها می توان به سایت های خرید و فروش و اجاره فلزیاب ها اشاره کرد.

باتوجه به این که این استفاده از فلزیاب ها نیاز به مجوزهای لازم از مراکز زیر صلاح را دارند، عده ای سود جو با وعده های پوچ به مردم از آنها سوء استفاده کرده و افرادی که سعی در خرید فلزیاب ها  از طریق این سایت ها کلاه برداری می کنند معمولا با بد قولی مواجه می شوند. اکثر این افراد به هدف خود نمی رسند و این امر چیزی جز مال باختگی و پشیمانی برای افراد به همراه ندارد.

در ابتدا باید به این نکته اشاره کرد که هرگونه تبلیغات و آگهی لزوما مجاز نبوده و افراد سود جو در پشت پرده ی آنها وجود دارد که تنها به فکر این هستند تا بتوانند با حقه هایی نظیر فروش فلزیاب اصلی به سودهای کلان برسند. از آنجایی که تکنولوژی فلزیاب یک علم نوپا در کشور ما به شمار می آید، معمولا مردم اطلاعات چندانی در این رابطه ندارن و همین دلیل  موجب می شود که افراد سود جو به راحتی بتوانند با تبلیغات مختلف نظر مردم را جلب کرده و با استفاده از روش های متفاوت به کلاهبرداری در امر فلزیاب ها بپردازند.

دستگاه‌های فلزیاب

Call Now Button09124555154