فلزیاب ماهواره ای چیست؟

امروزه با توجه به پیشرفت علم و تکنولوژی و پیدایش دستگاه های مختلف این سوال به وجود آمده است که آیا فلزیاب ماهواره ای وجود دارد؟ آیا فلزیاب ها می توانند مکان دقیق را از طریق ماهواره به ما نشان دهند؟

فلزیاب ماهواره ای چیست؟ یا این فلزیاب ها چه کارایی هایی نسبت به فلزیاب های قبل خود دارد.

باید بگوییم که تا کنون هیچ فلزیاب ماهواره ای ساخته نشده است زیرا اگر فلزیاب های ماهواره ای تولید شود هرکدام نیاز به یک ماهواره جدا از هم دارند. و همانطور که میدانید تمامی ماهواره های موجود در فضا متعلق به کشور هاست و هیچکدام شخصی نیستند.

در بسیاری از سایت ها و کانال ها در فضای مجازی مشاهده شده است که افراد اقدام به فروش فلزیاب های ماهواره ای می کنند. باید بدانید که این افراد تنها به سود حاصل از فروش دستگاه های تقلبی فکر می کنند و چنین دستگاههی تا به حال ساخته نشده است.

بعضی دستگاه ها وجود دارند که دارای قابلیت عکس برداری و دریافت اطلاعات است. اپراتورها این اطلاعات را از دستگاه می گیرند و به شرکت هایی در کشور امریکا می فرستند. شرکت پس از چند مدت عکس های هوایی در اختیار آن ها قرار می دهد که این نیز دستگاه ماهواره ای به شمار نمی آید و تنها با استفاده از نرم افزار یا دوربین های هوایی عکس هایی تهیه شده و در اختیار افراد قرار داده می شدند.

باید بدانید که بهترین و برترین ماهواره های زمین شناسی در اختیار کشور امریکا است. از این ماهواره در سازمان هواشناسی و سازمان فضایی امریکا استفاده می شود. به دلیل این که این دستگاه ها در بخش های نظامی و اطلاعاتی کشور مورد استفاده قرار می گیرند نمی توانند اطلاعات خود را به بخش های خصوصی یا حتی کشور های دیگر انتقال دهند.

این نوع دستگاه ها می توانند منابع را در سطح و عمق زمین تشخیص دهند. در بعضی از سایت های اینترنتی برای بررسی  ومشخص شدن محل انجام عملیات قابل استفاده می باشد. از این نوع اطلاعات عمدتا برای پیدا نمودن موقعیت خود فرد توسط سیستم خود برای خودش است. و هیچ کس توانایی دسترسی به این اطلاعات را ندارد. بعضی از شرکت ها مانند ماینلب این قابلیت را به عنوان یک نرم افزار در دستگاه های خود به کار برده است به این گونه که پس از شناسایی، اطلاعات را در قالب یک  سی دی یا هر چیز مثل فلش به ما تحویل داده و با استفاده از سیستمی دیگر به مرکزی در امریکا متصل شده و همانگونه که گفتیم با ارسال اطلاعات آن شرکت نقاطی را بر روی زمین به ما نشان می دهد که به آن نیز نمی توان تکیه کرد.

باید بدانید استفاده از واژه فلزیاب ماهواره ای یعنی کلاهبرداری و افرادی که در فضاهای مختلف اقدام به فروش چنین دستگاه هایی می کنند مجرم به شمار می آید. به این نکته توجه داشته باشید که هیچوقت به چنین افرادی اعتماد نکنید. لازم به ذکر است که در بعضی مواقع با تبلیغات بسیار شامل ارائه کارت گارانتی دستگاه و یا تعویض دستگاه اقدام به فروش می کنند. چنین افرادی به هیچ عنوان مجوز فروش نداشته و دستگاه هایی را که تبلیغ می کنند تقبلی محصوب می شوند.

در بعضی مواقع نیز ممکن است با گذاشتن عکس هایی از دستگاه های فلزیاب ماهواره ای به تبلیغ برای فروش برسند و بخواهند با روش های گوناگون از اعتماد مرد سوء استفاده کنند. خلاصه این که با تغییر شکل دستگاه به راحتی می توان دستگاه ماهواره ای ساخت اما فقط در ظاهر این است بلکه ممکن است دستگاه ها حتی کمترین کارایی را نداشته باشند.

اگر قصد خرید دستگاه فلزیاب یا طلایاب را دارید باید بدانید که آنها را باید از شرکت های معتبر تهیه کنید تا به نتیجه دلخواه خود برسید. این نکته را فراموش نکنید که هر دستگاهی کارایی خود را دارد و ممکن است بسیاری از دستگاه ها به کاره شما نیاید پس با مطالعه فراوان و مقایسه انتظارات خود نسبت به کارایی دستگاه انتخاب خود را انجام دهید.

باز هم این نکته را یاد آور می شویم که تا کنون هیچ دستگاه فلزیاب ماهواره ای توسط هیچ شخص و یا شرکتی ساخته نشده و تا به حال بشر به چنین تکنولوژی نرسیده است تا بتواند اجسامی که در اعماق زمین هستند را از طریق ماهواره ها شناسایی کنند.

دستگاه‌های فلزیاب

Call Now Button09124555154