دستگاه طلایاب چه ویژگی ها و کاربرد هایی دارد؟

ویژگی های دستگاه طلایاب

دستگاه طلایاب

دستگاه طلایاب را می توان از جمله مهمترین ابزارآلاتی دانست که بسیاری از آن استفاده می کنند. چرا که دستگاه های طلایاب مزایای بسیاری داشته و به دلیل داشتن ویژگی های منحصر به فرد مورد توجه بسیاری قرار گرفته اند. توجه کنید که استفاده کردن از دستگاه های طلایاب ساده بوده و تنها کافی است آن را در دست داشته باشید. همانطورکه از نام آن پیداست این دستگاه به جهت یافتن و کشف طلا مورد استفاده قرار می گیرد و این توانایی را دارد که بتواند کوچکترین طلا را تشخیص دهد. به همین دلیل نیز می توان آن را با دقت ترین دستگاه در تشخیص این مورد دانست. چرا که برخی مدل های پیشرفته دستگاه طلایاب می تواند محل دقیق و همچنین اندازه دقیق طلا را مجسم نموده و به شما اعلام نماید. این دستگاه ها در انواع اندازه های مختلف و همچنین مدل های متفاوتی عرضه شده اند که هر یک از آنها ویژگی های منحصر به فرد خود را داشته و در مصارف مختلفی مورد استفاده قرار می گیرند. لازم به ذکر است که این دستگاه در زمانی که آن را خریداری می کنید به صورت جدا از هم خواهد بود و پس از باز کردن آن باید تمامی قطعات را به یکدیگر متصل نمایید. دفترچه راهنمای دستگاه می تواند شما را در این مسیر کمک نماید که حتما آن را به صورت صحیح وصل نمایید. چرا که کوچکترین اشتباه می تواند سبب اختلال در عملکرد طلایاب شود.

دستگاه طلایاب

ویژگی های دستگاه طلایاب

دستگاه طلایاب ویژگی های بسیاری دارد که آن را برای استفاده با ارزش تر می کند. از جمله مهمترین ویژگی های آن می توان به کم وزن بودن آن اشاره نمود. البته با اینکه نمی توان وزن دقیقی برای این دستگاه به دلیل تنوع مدلی آن در نظر گرفت اما در حالت کلی باید گفت که دستگاه طلایاب وزن ایده آلی داشته و به راحتی امکان حمل آن وجود دارد. به همین دلیل نیز توانسته نظر بسیاری را نسبت به خود جلب نماید. یکی دیگر از ویژگی های مدل های پیشرفته تر دستگاه های فلزیاب را می توان تشخیص محل دقیق طلا دانست. به گونه ای که می تواند بدون یک سانتی متر اشتباه محل دقیق آن را مشخص نماید. چرا که گرفتن فرکانس در دستگاه های پیشرفته با سایر دستگاه ها بسیار متفاوت بوده و می تواند به خوبی محل دقیق فرکانس را تشخیص دهد. به همین دلیل نیز از دستگاه طلایاب در مراکز متعددی استفاده می شود. البته مهمترین استفاده این دستگاه دولتی خواهد بود. چرا که از آن جهت کشف معادن طلا در مناطق مختلف مورد استفاده قرار می گیرد که بی شک می تواند بهترین و کم هزینه ترین راه باشد. اما بسیاری این دستگاه را جهت دفینه یابی استفاده می نمایند و طلایاب در این مسیر کمک بسزایی برای بسیاری از این افراد داشته است. توجه داشته باشید که با خرید دستگاه طلایاب می توانید کوچکترین فلزی که جنس آن از طلا باشد را تشخیص دهید. البته خرید آن می تواند دلایل متفاوتی داشته باشد. قابلیت استفاده از آن در خانه نیز وجود داشته و می توانید طلای گم شده خود را به سادگی بیابید.

خلاصه:

دستگاه طلایاب یکی از دستگاه های پرکاربردی است که علاوه بر مصارف دولتی مصرف شخصی نیز می تواند داشته باشد. این دستگاه توانایی تشخیص کوچکترین ذره ای از جنس طلا را داشته و به همین دلیل در دفینه یابی از آن به وفور استفاده می شود. البته دستگاه طلایاب را می توانید در انواع مختلفی مشاهده و خریداری نمایید

 

منبع:

https://www.minelab.com/metal-detectors/strike-gold

برای مشاوره و اطلاعات بیشتر با شرکت ایران فلزیاب تماس حاصل فرمایید.

09124555154

09124551985

دستگاه‌های فلزیاب

Call Now Button09124555154