تاثیر قیمت در خرید فلزیاب

باتوجه به وجود مدل های مختلف فلزیاب در هنگام خرید باید به نکات بسیاری توجه داشت اما سوال این است که قیمت فلزیاب به کیفیت آن بستگی دارد؟ آیا فلزیاب هایی که قیمت پایینی دارند کارایی لازم را نیز دارا هستند؟ در متن زیر می خواهیم به این امر بپردازیم که آیا فلزیاب های ارزان می توانند کاربرد لازم را داشته باشند یا نه؟

امروزه فلزیاب هایی در بازار وجود دارند که دارای قیمت های مختلفی هستند در میان آن ها برخی قیمت بالایی دارند بعضی نیز دارای قیمت های پایین هستند. به طور قطع به یقین نمی توان گفت که کارایی دستگاه به قیمت آن بستگی دارد اما قیمت از نکات مهم به شمار می آید.

فلزیاب های دست ساز

امروزه با وجود اطلاعات و الگوهای بسیاری در رابطه با ساخت فلزیاب عده ای تصمیم به ساخت چنین دستگاه هایی می گیرند. افرادی مثل تعمیرکاران لوازم برقی می توانند چنین دستگاه هایی را با هزینه اندکی بسازند. اما قطعان این دستگاه ها قابلیت لازم برای کاوش را ندارند. بعضی دانشجویان نیز هستند که با استفاده از اطلاعات و رشته دانشگاهی خود اقدام به ساخت فلزیاب کرده اند که این دستگاه ها نیز نمی توانند در کاوش به افراد کمک کنند. این نوع دستگاه ها کاملا بلا استفاده هستند و تفاوتی با اسباب بازی ندارند.

اینگونه فلزیاب های دست ساز ممکن است دارای قیمت های پایینی باشند اما به هیچ عنوان توانایی یافتن فلزات را در زیر زمین ندارند و شاید تنها قابلیت شناسایی برخی فلزات بر روی زمین را داشته باشند. لازم به ذکر است که خطای چنین فلزیاب هایی بین 50 تا 70 درصد است. توصیه می شود که اگر توانایی پرداخت هزینه بیشتر را ندارید به خرید فلزیاب فکر نکنید. درصورت روی آوردن به فلزیاب هایی که در بالا به آن اشاره کردیم تنها شمایید که ضرر خواهید کرد و دستگاهیی را که خریداری کرده اید هیچ کارایی برای شما نخواهد داشت.

فلزیاب هایی که توسط شرکت ها و افراد کلاهبردار به فروش می رسند

برخی از از شرکت ها با تبلیغات فراوان و با اشاره به این نکته که فلزیاب های آن ها بسیار ارزان هستند سعی در فروش دستگاه های غیر قابل استفاده خود دارند. چنین دستگاه هایی فیک به شمار می آید و به هیچ عنوان قابلیت شناسایی فلزات را در زیر زمین ندارند و یا حتی ممکن است که اصلا فلزیاب نباشند. این افراد بدون در نظر گرفتن نکات اخلاقی با سوء استفاده از بی اطلاعی مردم سعی می کنند با اختلاف قیمت بسیار نسبت به دستگاه های اصلی نظر افراد را جلب کرده و فلزیاب غیر اصلی و بدون کارایی خود را به آن ها بفروشند.

باید در نظر داشته باشید که به طور کلی تمام فلزیاب های زیر 4 میلیون تومان فلزیاب غیراصلی بوده و توسط افراد غیر متخصص ساخته شده است و هیچ شرکت معتبری دستگاهی با چنین قیمت پایینی تولید نکرده است.

توصیه می شود برای خرید فلزیاب ابتدا به این نکته توجه داشته باشید که چه توقعی از دستگاه مد نظر خود دارید. سپس می توانید با استفاده از سایت ها و منابع مختلف اطلاعاتی در رابطه با فلزیاب ها به دست بیاورید و انواع آن ها را به خوبی بشناسید. در مرحله بعد کارایی مد نظر خود را با فلزیاب هایی که در مورد آن ها اطلاعات به دست آورده اید مقایسه کنید در نتیجه به دستگاه مد نظر خود خواهید رسید.

توصیه می شود که پس از انجام مراحلی که ذکر شد، اگر تصمیم به خرید فلزیاب داشتید، سعی کنید از طریق شرکت های معتبر اقدام کرده و از برند هایی که قبلا توسط افراد مختلف امتحان خود را پس داده اند استفاده کنید. توجه داشته باشید که ممکن است در سایت های نامعتبر تبلیغ یک فلزیاب معروف را مشاهده کنید که قیمت مناسبی نیز دارد، این تنها یک روش از کلاهبرداری به شمار می آید. عده ای با استفاده از این تکنیک های مختلف می خواهند به سود های زیادی برسند. همچنین اگر سایتی به تبلیغ دستگاه های دست دوم با قیمت بسیار مناسب پرداخته بود توصیه می شود به آن نیز اعتماد نکنید، زیرا ممکن است این نیز یک روش کلاهبرداری باشد. این افراد هرگز به این فکر نخواهند کرد که شما چگونه سرمایه ای را به دست آورده اید و تنها به فکر فروش اجناس غیراصلی خود هستند.

دستگاه‌های فلزیاب

Call Now Button09124555154