مراقب کلاهبرداران فروش فلزیاب باشید

امروزه با توجه به پیشرفت تکنولوژی و پیدایش دستگاه های جدید با کاربری های مختلف می توان گفت افراد در هنگام خرید وسایل مورد نظر خود با مشکلاتی روبرو می شوند. پدید آمدن فلزیاب های جدید یکی از این موارد است که می تواند باعث اشتباه افراد در انتخاب دستگاه مورد نظرشان شود.

همچنین حضور افراد سود جو در این زمینه باعث به وجود آمدن دستگاه های تقلبی شده است. افرادی برای رسیدن به سودهای کلان دستگاه هایی را وارد بازار کرده اند که بعضی از آنها ممکن است هیچ کاربردی در کاوش فلزات نداشته باشند. بعضی دستگاه ها نیز علارقم فلزیاب بودنشان کارایی لازم را برای یافت فلزات ندارند.

دوربین ام تا ال

یکی از دستگاه هایی که امروزه به عنوان فلزیاب های به روز به فروش می سرند دوربین های ام تا ال هستند. به گفته افراد سود جو این دستگاه ها قابلیت کاوش در اعماق بسیار زیاد را دارند و می توانند هر چه که در زیر زمین وجود دارد را همانند سطح زمین نشان دهد.

به افرادی که قصد خرید دستگاه های فلزیاب را دارند توصیه می شود که تحت تاثیر چنین تبلیغاتی قرار نگیرند. همچنین به طور قطع به یقین چنین دستگاهی تا به حال اختراع نشده است.

دوربین های ال تا ام به هیچ عنوان کاربری کاوش را ندارد. این نوع دستگاه ها به دلیل قابلیت زوم 8 برابر برای مشاهده حیوانات در طبیعت و شنیدن صدای پرندگان و ضبط چنین صداهایی مورد استفاده قرار می گیرند. لازم به ذکر است که این دستگاه ها جز کارایی هایی که ذکر شد، کارایی دیگری ندارند.

متاسفانه افراد سود جو فراوانی با تبلیغات گسترده در سایت ها و کانال ها در فضای مجازی سعی در فروش این نوع دستگاه ها دارند. چنین افرادی بدون در نظر گرفتن انسانیت و با وعده های دروغین تنها به فکر بالا بردن سود خود هستند و به اینکه افراد با چه مشقتی توانسته اند سرمایه ای را به دست آورند و آن را در راه خرید چنین دستگاه هایی هزینه کنند فکر نمی کنند.

به عنوان مثال افراد کلاهبردار در تبلیغاتشان به مزایایی از این دستگاه تاکید دارند که تمامی آنها روشی برای سود بیشتر است. در متن زیر به تعدادی از آن ها اشاره می کنیم.

توجه داشته باشید نکات زیر توسط کلاهبرداران در سایت های فروش غیر مجاز مشاهده شده است و هیچ پایه و اساس علمی ندارد. ما به دلیل آشنایی افراد با روش های کلاهبرداری نمونه هایی از تبلیغات آنها را ذکر می کنیم.

1-دوربین فلزیاب ام تا ال قابلیت نمایش اجسام زیر خاک را به صورت سه بعدی دارد و به شما اجسام را با تمام جزئیات نشان خواهد داد. همچنین متواند در برد های بالا هم چنین قابلیتی داشته باشد.

2-این دستگاه با قابلیت اسکن زمین و مشاهده هم زمان آن خود را در انواع نمونه ها بی نظیر ساخته است.

3- مشاهده شده است که می گویند این دستگاه ها با قابلیت عمق زنی 15 متر و رد یابی دو کیلومتر یکی از بی نظیرترین فلزیاب ها به شمارمی آید.

4- دستگاه دارای تنظیمات دیجیتالی به دلخواه افراد است و هر گونه که کاربر بخواهد می تواند آن را تنظیم کند.

5- یکی دیگر از حقه های چنین افرادی اشاره به ضد آب بودن دستگاه است.

6- در بسیاری از تبلیغات به تفکیک صد در صدی این دستگاه ها اشاره شده که این نیز یک حقه برای فروش به شمار می آید.

7-یکی از راه هایی که مردم به این دستگاه ها اعتماد می کنند این است که بیشتر آن ها دارای زمانت نامه بوده اند.

8- از تبلیغاتی که افراد سود جو برای فروش چنین دستگاه هایی استفاده می کنند وجود حافظه داخلی برای ثبت کاوش ها و وجود سیستم پیدا کردن حفره و غار است.

9-به گفته افراد سود جو این دستگاه دارای گرافیک بالایی بوده و تصاویر واقعی زیر زمین را به صورت دقیق به شما نشان می دهد.

10- مشاهده شده است که برای بالا بردن فروش می گویند دستگاه دارای شارژر خانگی و ماشینی است.

در سایت های مختلف کلاهبرداری به نکات بسیار زیاد دیگری نیز اشاره شده است و ما فقط توانستیم بخشی از آن ها را برای اطلاع بیشتر شما ذکر کنیم. پیشنها می شود قبل از خرید اطلاعات کامل را در رابطه با دستگاه های مختلف به دست آورده و برای خرید به شرکت ها و سایت های معتبر مراجعه کنید.

دستگاه‌های فلزیاب

Call Now Button09124555154