تست دستگاه فلزیاب

یکی از مهمترین نکاتی که باید در هنگام خرید دستگاه فلزیاب به آن توجه داشته باشید، این است که دستگاه فلزیاب باید حتما مورد تست قرار گیرد. هرچندبسیاری از شرکت‌های فروشنده دستگاه فلزیاب اقدام به تست این دستگاه می نمایند اما زمانی که شما از این دستگاه استفاده می کنید کارایی لازم را برایتان ندارد.

سوال اینجاست که چرا در صورتیکه دستگاه فلزیاب به صورت کامل تست شده و شما از نزدیک نیز این تست را دیده اید، باز هم در هنگام استفاده دچار مشکل میشوید؟ سوال مهم تر این است که دستگاه های فلزیاب با قیمت های متفاوتی که دارند، چه تفاوتی با یکدیگر دارند که اینمقدارزیاد تفاوت قیمت را به خود اختصاص داده اند؟

در واقع بعضی از دستگاه‌های فلزیاب که هر دو عمق یکسانی را مورد بررسی قرار می دهند، قیمتی تا ۷ برابر دیگری دارند. همین موضوع شما را به شک خواهد انداخت که چرا باید از دستگاه گرانقیمت تر برای کاراستفادهشودوچهتفاوتی بین این دو دستگاه که عمق یکسانی دارند وجود دارد. می‌توان گفت که این موضوع در نحوه تست گرفتن از دستگاه فلزیاب به صورت کامل مشخص بوده و شما میتوانید این موضوع را کاملا درک نمایید.

همانطور که گفته شد بسیاری از شرکت ها بدون تست دستگاهفلزیاب را به مشتری خود تحویل می‌دهند.باید بدانید که خرید دستگاه فلزیاب بدون تست کاملا اشتباه است و شما نباید دستگاهی که در جلوی شما تست نشده را خریداری کنید. همچنین بسیاری از شرکت های فروشنده دستگاه فلزیاب نیز اقدام به تست دستگاه فلزیاب می کنند اما این تست کارایی لازم را ندارد و تنها در پیش روی مشتری نتیجه بخش است. زمانی که شما از آن فلزیاب تست شده استفاده می کنید، نتیجه قابل قبولی برای شما ندارد و رفتن شما به کوه و دشت و بیابان برای پیدا کردن گنج و طلا و یا کاربردهای دیگری که از این دستگاه انتظار دارید، بیهوده خواهد بود. به همین علت است که باید حتما در هنگام خرید دستگاه فلزیاب دقت لازم را برای تست صحیح دستگاه فلزیاب به کار ببرید.

تست دستگاه فلزیاب باید به نحوی باشد که با شرایط واقعی استفاده از این دستگاه یکسان باشد تا بتوان به عمق نفوذ واقعی آن پی برد. اگر از یک دستگاه فلزیاب برای طلایابی در یک صفحه استفاده کنیم فرقی نمی‌کند که از چه نوع دستگاهی استفاده نمایید. هم دستگاه ارزان قیمت و هم دستگاه گرانقیمت می‌تواند تا ۳ متر نفوذ داشته باشد؛ اما اگر این منطقه به صورت خاکی سنگی باشد و در بالای آن خاک و پایین آن سنگ قرار گرفته باشد تا دو متر کاهش پیدا می‌کند. در حالی که دستگاه های با کیفیت می توانند همچنان عمق نفوذ ۳ متر خود را داشته باشند.

کافی است تا لایه های زمینی که در آن اقدام به استفادهازگنج یاب می‌کنیم بیشتر شود. برای مثال اگر خاک زهدار، سنگ، زغال، ساروج و خاک نرم از لایه های زمینی باشند که در آن اقدام به استفاده از دستگاه فلزیاب می‌کنیم،عمق نفوذ به یک متر کاهش پیدا می‌کند. همچنین کافی است که در زیر ساروج تست قبل، آهک و مواد معدنی به جای خاک نرم قرار گرفته باشد تا عمق نفوذ را برای دستگاه هایی که کیفیت لازم را ندارند به ۴۰ سانتی متر کاهش دهد.

به همین علت شما باید حتما برای تست دستگاه فلزیاب از زمین های چند لایه برای تست استفاده کنید و از فروشنده بخواهید که این تست را در یک منطقه در یک زمین ۱۰ لایه تست کند نه اینکه در صخره یا خاک تست دستگاه فلزیاب را برای شما انجام دهد. مشخصاستکهدستگاههای باکیفیت می‌توانند در زمین های چند لایه نیز نفوذ مناسبی داشته و در همان میزان سه متر گفته شده نفوذ کنند.

عمق نفوذ دستگاه ها با قیمت پایین عموماً در زمین های چند لایه بسیار متفاوت با زمین های یک یا دو لایه خواهد بود و این دلیل اصلی تفاوت قیمت این دستگاه ها با یکدیگر است. توجه داشته باشید که اگر خرید دستگاه فلزیاب خود را از شرکت های معتبر انجام دهید به چنین مشکلاتی دچار نخواهید شد و با اطمینان خاطر می توانید اقدام به خرید دستگاه فلزیاب با قیمت مناسب نمایید

دستگاه‌های فلزیاب

Call Now Button09124555154