دستگاه طلایاب چه ویژگی هایی دارد؟

دستگاه های طلایاب

طلایاب

دستگاه طلایاب به وسیله ای گفته می شود که از آن به جهت یافتن طلا استفاده می شود. باید بدانید که این دستگاه ها قابلیت تشخیص کوچکترین طلا را داشته و می توانید با استفاده از آن طلای گمشده خود را بیابید. همچنین باید بدانید که این دستگاه در انواع اقسام مختلف عرضه شده که می توانید متناسب با نیاز و خواسته خود اقدام به انتخاب و خرید محصول مورد نظر خود نمایید. نکته قابل توجه اینکه این دستگاه دقت بسیار بالایی دارد و می تواند تا یک سانتی متری طلا را تشخیص دهد و به همین دلیل بسیار مورد توجه قرار گرفته است. باید بدانید که این دستگاه با تولید نوعی موج مغناطیسی در صفحه ای که در بخش پایینی خود دارد می تواند طلا را بیابد. به گونه ای که با نزدیک شدن این میدان مغناطیسی به یک شی که جنس آن از طلاست دستگاه واکنش نشان داده و محل فرکانس را معلوم خواهد نمود که این امر سبب یافتن طلا خواهد شد. با نزدیک تر شدن به محل دقیق طلا این فرکانس نیز افزایش خواهد یافت و از همین روش می تواند محل دقیق طلا را نمایان سازد. به دلیل همین قابلیت دستگاه های طلایاب از آنها جهت دفینه یابی استفاده می شود و از این رو بسیاری به دنبال خرید نمونه اصل و باکیفیت آن هستند. مهمترین ویژگی این دستگاه ها را می توان قدرت تشخیص بالای آن دانست. چرا که می تواند حتی ذره ای طلا را تشخیص دهد. این دستگاه ها کاربرد های بسیاری دارند و تنها کاربرد آنها جهت یافتن طلای معمولی و یا دفینه یابی نیست. چرا که طلایاب ها کاربرد های مهمترین دارند که از جمله این کاربرد ها می توان به استفاده کردن از آن جهت معدن یابی اشاره نمود. با استفاده از این دستگاه معدن های طلای جدی و جزئی بسیاری کشف شده و از آنها طلا استخراج شده است که این امر نشان دهنده دقت بالای این نوع دستگاه ها خواهد بود.

طلایاب ها

انواع طلایاب

همانطور که اشاره شد دستگاه های طلایاب را می توان به انواع مختلفی دسته بندی نمود که هر یک از آنها ویژگی های منحصر به فرد خود را داشته و برای مصارف گوناگونی مورد استفاده قرار می گیرد. طلایاب ها از نظر مدل ساخت با یکدیگر متفاوت هستند که هر یک از آنها ویژگی های منحصر به خود را خواهند داشت. توجه داشته باشید که برخی از این دستگاه ها کامپیوتری بوده و برخی دستی هستند که باید بدانید که دستگاه های طلایاب کامپیوتری می توانند محل دقیق طلا را مشخص نمایند. یکی از مواردی که سبب تمایز دستگاه ها می شود شعاع متفاوت آنها میباشد که هر چه مدل دستگاه بالاتر بوده باشد در این صورت طلایاب می تواند طلاهای موجود در عمق بیشتری را تشخیص دهد. یکی از موارد حائز اهمیت در هنگام خرید را می توان انتخاب جنس دانست که باید حتما به این مورد توجه ویژه ای داشته باشید. دستگاه های طلایاب قیمت های متفاوتی با یکدیگر خواهند داشت که قیمت آنها بر حسب کیفیت و کارایی طلایاب متفاوت خواهد بود. اندازه طلایاب ها نیز مناسب بوده و می توانید به راحتی آن را حمل نمایید.

خلاصه:

طلایاب را می توان یکی از وسایل کاربردی دانست که با استفاده از این دستگاه می توانید هرگونه شی که جنس آن از طلا بوده باشد را در کمترین زمان بیابید. از این رو از دستگاه طلایاب در دفینه یابی و همچنین پیدا کردن معادن طلا استفاده می شود که این دستگاه ها را نیز می توان به انواع مختلفی دسته بندی نمود.

برای مشاوره و اطلاعات بیشتر با شرکت ایران فلزیاب تماس حاصل فرمایید.

09124555154

09124551985

دستگاه‌های فلزیاب

Call Now Button09124555154