نکاتی در خصوص فلزیاب ماهواره ای که باید بدانید

با پیشرفت علم و به روز شدن تکنولوژی شاید سوالات فراوانی در رابطه با فلزیاب های ماهواره ای در ذهن افراد به وجود آمده باشد. در متن زیر می خواهیم به اطلاعاتی در رابطه با چنین فلزیاب هایی بپردازیم. سعی بر این داریم تا بتوانیم بیشتر سوال هایی که در ذهن افراد به جود آمده است را بی پاسخ نگذاریم.

فلزیاب های ماهواره ای

باید بدانید که اگر فلزیاب ماهواره ای وجود داشته باشد احتیاج به یک ماهواره در فضا است. فلزیاب در صورتی عمل می کند که افراد ماهواره شخصی خود را با آن تنظیم کرده و با استفاده از آن اطلاعات در یافت کند. اما لازم به ذکر است که تا کنون هیچ ماهواره شخصی که متعلق به افراد خاصی باشند به فضا پرتاب نشده است و تمام ماهواره های موجود در فضا متعلق به کشورها و دولت هاست و بیشتر آنها استفاده های جغراقیایی، نظامی، اطلاعاتی و… دارند که مورد استفاده ارگان های دولتی هر کشور قرار می گیرند. پس در نتیجه اگر افرادی بر این ادعا بودند که فلزیاب ماهواره ای دارند کذب بوده و فقط سعی دارند با روش ها مختلف به فروش کالاهایی بپردازند که هیچ پایه و اساس علمی ندارند.

قابل توجه افرادی که فکر می کنند فلزیاب های ماهواره ای وجود دارند باید به آنها بگوییم که معمولا ماهواره ها اطلاعات خود را در زمینه های مختلف برای ارگان های مربوط به خود می فرستند و آنها نیز از چنین اطلاعاتی استفاده می کنند. می خواهیم بگوییم که ماهواره ها اطلاعات برای اشخاص ارسال نمی کنند و همچنین بیشتر آنها توانایی عکس برداری از سطح زمین و یا سطح آب ها و آسمان را دارند و هیچ ماهواره ای توانایی عکس برداری از زیر زمین را ندارد. پس نتیجه می گیریم فلزیابی وجود ندارد تا بتواند از طریق عکس های ماهواره ای یا اطلاعاتی که ماهواره برای او ارسال کنددر کاوش بتواند به کاوشگران کمک کند.

بر بروی بعضی از سایت های اینترنتی عکس هایی وجود دارد که با نشان دادن سطح و مقداری از عمق زمین بیانگر این موضوع بوده است که مکان دقیق کاوش را یافته است این نیز نوعی تبلیغ به شمار می آید.

بعضی از شرکت ها مثل شرکت مینلب با نصب یک نوع نرم افزار بر روی سیستم خود باعث می شود که فرد اطلاعاتی را که در زمان کاوش به دست آورده را روی سی دی از دستگاه بگیرد و با استفاده از کامپیوتر آنرا برای مرکزی در امریکا ارسال کند. این مرکز با استفاده از اطلاعات کاوش عکس هایی به فرد تحویل می دهد که نمی توان گفت آنها ماهواره ای بوده اند در اصل این نوع روش استفاده از نوعی GPS است، که اطلاعاتی را به فرد می دهد. نکته مهم در این زمینه این است که به هیچ عنوان اشخاص چنین اطلاعاتی را در اختیار افراد دیگر قرار نمی دهد زیرا این اطلاعات برای خود فرد بسیار ارزشمند به شمار می آید.

استفاده از واژه فلزیاب ماهواره ای در فروش فلزیاب ها

قابل توجه افرادی که قصد خرید فلزیاب را دارند باید نکاتی را در نظر داشته باشند. امروزه بسیاری از افراد با روش های مختف سعی در فروش سیستم هایی دارند که ممکن است هیچ کارایی نداشته باشند.

به عنوان مثال همان طور که قبلا خدمت شما عرض کردیم تا به امروز هیچ فلزیاب ماهواره ای تولید نشده است و به جرات می توان گفت چنین سیستمی وجود خارجی ندارد. اما بسیاری از افراد سود جو با تبلیغات گسترده سعی می کنند که چنین کالاهایی را به فروش برسانند. آنها فقط به سود خود فکر می کنند و سعی دارند که با تبلیغات وسیع تر این سود را بالا ببرند. مشاهده شده است که افرادی با فروش پروژه های دانشگاهی به عنوان دستگاه های به روز و یا حتی ماهواره ای سود فراوانی را به جیب زده اند چنین افرادی با اضافه کردن سیستم های بی پایه و اساس مثل آنتن هایی که ممکن است هیچ کارایی نداشته باشند یا پورت های مختلف کامپیوتری که اکثرا پوچ و بدون استفاده است تلاش می کنند با قیمت های گزاف  چنین فلزیاب هایی را به فروش برسانند. در چنین اتفاقاتی افراد مال باخته بدون تحقیق در رابطه با دستگاه های فلزیاب اقدام به خرید چنین وسیلهحساسی کردند و در نتیجه نتوانسته اند که به هدف خود برسند و مشاهده شده است که بعضی ضررهای فراوانی در این ربطه متحمل شده اند.

دستگاه‌های فلزیاب

Call Now Button09124555154