درصد موفقیت گنج یابی را چگونه بالا ببریم؟

امروزه با به وجود آمدن وسایلی نظیر دستگاه های فلزیاب و طلایاب سختی در کاوش کمتر شده است اما باید در نظر داشته باشید که تنها ابزار ها نیستند که می توانند در موفقیت موثر باشند. نکات بسیاری وجود دارد که می توان با مطالعه و استفاده از آن ها یک کاوش موفق را داشته باشیم. شاید نیمی از افراد بر این باورند که با داشتن بهترین دستگاه فلزیاب می توانند به گنجینه های بزرگ دست پیدا کنند. اما حقیقت چیز دیگری است. ابزارها  کمک شایانی در امر جستجو و شناسایی می کنند اما باید این نکته را نیز در نظر داشت که در یک کاوش فقط دستگاه ها نیستند که وجود دارند بلکه ممکن است ابزارهایی دیگر یا افراد به صورت مستقیم یا غیر مستقیم در امر کاوش دخالت داشته باشند.

در این متن می خواهیم به نکاتی در رابطه با یک کاوش موفق اشاره کنیم. باید بدانید استفاده از این روش ها می تواند کاوش شما را با موفقیت به پایان برساند و باعث شود که شما به اهداف خود برسید.

عواملی که درصد موفقیت گنج یابی را بالا می برند

1-خرید دستگاه مناسب: باید بدانید که برای خرید یک دستگاه فلزیاب  به نکات بسیاری توجه داشته باشید. این نوع دستگاه ها بسیار حساس و دقیق هستند و نمونه های فیک و تقلبی نیز در بازار به وفور یافت می شود، باید در نظر داشته باشید که چنین دستگاه هایی را از مراکز و شرکت های معتبر تهیه کنید تا یک دستگاه اصل یا اورجینال داشته باشید. قبل از خرید اطلاعات را در مورد فلزیاب های مختلف به دست آورید تا بتوانید دستگاه مورد نظر خود را انتخاب کنید. باید توجه داشته باشید که پس از خرید دستگاه تست های مختلف را روی آن انجام دهید تا از اورجینال بودنش اطمینان پیدا کنید.

2-یک اپراتور حرفه ای: هر دستگاه فلزیابی نیاز به یک اپراتور دارد، معمولا اپراتور ها به خوبی کار با فلزیاب را بلدند و می توانند با استفاده از روش های مختلف به امر کاوش بپردازند. اگر دستگاه بدون اپراتور حرفه ای باشد کارایی چندانی نخواد داشت و نمی توان به خوبی از آن استفاده کرد.

3-شناسایی مکان مورد نظر برای کاوش: یکی از عواملی که می تواند در امر کاوش بسیار موثر باشد آشنایی کامل شما با مکان مورد نظر است. زیرا ممکن است در طول کاوش با مشکلاتی روبرو شوید که شناسایی کامل آن منطقه می تواند باعث جلوگیری از وقوع بعضی اتفاقات شود.

4-آشنایی با علائم و نشانه ها: آشنایی با علائم و نشانه هایی که در منطقه کاوش وجود دارد بسیار مهم است، این علائم و نشانه ها به شکل یک پازل اند که با کنارهم قرار دادن آن ها می توان به محل اصلی بار دست پیدا کرد. این امر نیازمند آشنایی کامل افراد جستجوگر با علائم و نشانه های باستانی است.

5-اطمینان به منطقه دارای بار: این نکته را در نظر داشته باشید که تنها با سند و مدرک منطقه ای را برای کاوش انتخاب کنید و با گفتن یک حرف که فلان منطقه دارایگنجینه هایی است راهی آنجا نشوید.

 

6- در این کار سعی کنید از افراد کمی در کنار خود استفاده کنید هر چقدر جمعیت کاوش گران بیشتر باشد باعث ایجاد خطر بیشتری می شود. به هرکسی اعتماد نکنید و جریان کاوش و محل کاوش را به هر کسی نگویید. ترجیح این است که به نزدیکترین افراد به خود نیز اعتماد نکنید و در رابطه با آن هیچ صحبتی نکنید.

7- برای کاوش ها نیاز به هزینه های زیاد است زیرا افرادی که می خواهند به هدف های بزرگ برسند باید هزینه کنند. به عنوان مثال در خرید ابزار باید فلزیابی را انتخاب کنید که دارای قدرت شناسایی بالایی باشد، ممکن است این نوع دستگاه بسیار گران باشد و نیاز به پرداخت هزینه های گزافی داشته باشد. اما برای رسیدن به موفقیت هزینه کردن لازمه کار است.

8- کارای دستگاه: باید توجه داشته باشید که از دستگاه خود چه انتظاری دارید.

9- به افراد توصیه می شود که حتما در کنار کاوش کار دیگری داشته باشند و به درمدهایی که ممکن است روزی از گنجیابی به دست آورد فکر نکند زیرا پس از مدتی اگر نتواند به یک بار، برسد نا امید شده و باعث می شود که شخص جایگاه خود را از دست بدهد و درامدی را کسب نکند.

دستگاه‌های فلزیاب

Call Now Button09124555154