برخی از لوازم جانبی فلزیاب برای یافتن گنج

هنگامی که شما تصمیم گرفتید توسط فلزیاب یا گنج یاب و طلایاب خود به دنبال طلا باشید ، پس از خرید دستگاه خود متوجه خواهید شد که تعداد زیادی لوازم جانبی فلزیاب وجود دارد که هنگام سفرهایی که برای جستجوی گنج می روید، به شما کمک خواهند کرد و سرگرم کننده تر خواهند بود. در زیر نگاهی به چند لوازم جانبی فلزیاب که در جستجوی سکه ها و طلا و جواهرات و آثار قدیمی به شما کمک خواهند کرد می اندازیم:

نشانگر پین الکترونیکی  (Electronic pin pointer)

اگرچه فلزیاب شما یک نمای کلی از چیزی که شما به دنبال آن هستید به شما نشان خواهد داد و جای حدودی آن را برای شما مشخص می‌کند اما اگر می‌خواهید بدانید هدف شما دقیقاً در کجا قرار دارد میتوانید از لوازم جانبی فلزیاب کمک بگیرید و از یک نشانگر پین الکترونیکی استفاده کنید.  عملکرد این دستگاه اینگونه است که هنگامی که فلزیاب شما یک شی فلزی را نشان میدهد ،  با فشار دادن اشاره گر پین به زمین توسط اسکن 360 درجه ای خود، با صدا و ویبره ای که تولید می کند نشان می دهد که تا چه حد به هدف خود نزدیک هستید. این وسیله در برابر نفوذ آب مقاوم است و به راحتی می توانید از آن در مکان های  تنگی  که نمی توانید از فلزیاب خود استفاده کنید به شما کمک کند.

شکل 1_ نشانگر پین الکترونیکی (Electronic pin pointer)
شکل 1_ نشانگر پین الکترونیکی (Electronic pin pointer)

هدست

هدست یکی دیگر از به عنوان لوازم جانبی فلزیاب است که نه تنها توسط آن در استفاده کردن از باتری وسیله خود صرفه جویی می کنید بلکه می‌توانید برای کسان دیگری که اطراف شما در جستجوی گنج هستند ایجاد مزاحمت نکنید همچنین با استفاده از هدفون می‌توانید صدای فلزیاب خود را بهتر بشنوید.

شکل 2_ هدست برای گنج یاب
شکل 2_ هدست برای گنج یاب

Sand Scoop

اگر شما تصمیم دارید در ساحل به دنبال هدف خود باشید احتمالاًبه یک Sand Scoop  احتیاج خواهید داشت. هنگامی که فلزیاب شما نشان می دهد که شیئی پیدا شده شما به سادگی میتوانید با این وسیله شی خود را برداشته و با لرزاندن آن شن و ماسه ها را فیلتر کرده و گنج خود را پیدا کنید.

شکل 3_ Sand Scoop
شکل 3_ Sand Scoop

 

Gold pan kit

یکی دیگر از لوازم جانبی فلزیاب Gold pan kit است. اگر شما قصد دارید در نزدیکی آب در جستجوی طلا باشید یک Gold pan kit  همراه خود داشته باشید. زیرا هنگامی که فلزیاب شما نشان میدهد که طلا پیدا کرده است  می توانید از این وسیله برای تمیز کردن شن های اطراف تکه های طلای خود استفاده کنید و طلای خود را به راحتی پیدا کنید.

شکل 4_ Gold pan kit
شکل 4_ Gold pan kit

Bottle Snifter Gold

همچنین اگر باز هم قصد دارید قطعات کوچک طلا را پیدا کنید می توانید از این بطری ها برای برداشتن طلا استفاده کنید زیرا اگر قطعات طلا خیلی ریز باشند برداشتن آنها  با دست بسیار سخت است و این بطری کار شما را بسیار راحت خواهد کرد زیرا با فشار دادن بدنه آن می توانید قطعه ریز طلا را به داخل بطری هدایت کنید.

شکل 5_ Bottle Snifter Gold
شکل 5_ Bottle Snifter Gold

بیل

برای کسانی که مایل به حفر کردن زمین و پیدا کردن سکه هایی که در عمق بیشتری دفن شده‌اند، هستند. یکی از بهترین لوازم جانبی فلزیابی، داشتن یک بیل مناسب است.

کیسه

بسیاری از شکارچیان در کنار وسایل های خود  برای حمله هر چیزی که حفاری کردند  کیسه استفاده می کنند که ایده بسیار خوبی است. زیرا شما حتی اگر در حیاط خانه خودتان به دنبال گنج باشید مطمئناً نمی‌توانید یک سکه بزرگ قدیمی پیدا کنید و قطعاتی از طلا را پیدا خواهید کرد که برای محافظت از این گنجینه خود بهتر است یک کیسه کوچک با خود به همراه داشته باشید.

برای مشاوره و اطلاعات بیشتر با شرکت ایران فلزیاب تماس حاصل فرمایید.

09124555154

09124551985

 

دستگاه‌های فلزیاب

Call Now Button09124555154