عوامل موفقیت در کاوش فلزیاب ها

شاید برای شما این سوال پیش بیاید که چگونه می توانیم یک کاوش موفق را داشته باشیم. یا این که آیا روش هایی وجود دارد تا بتواند در مراحل مختلف کاوش به ما کمک کند؟ در متن زیر سعی می کنیم که به این سوال ها پاسخ داده و روش هایی برای موفقیت بیشتر در کاوش ها به شما ارائه دهیم.

موفقیت  در کاوش به عوامل بسیاری بستگی دارد که ما می خواهیم به تعدادی از آنها اشاره کنیم

1-افرادی که دارای مشغله ی زیاد باشند معمولا نمی توانند در این زمینه به موفقیت های لازم برسند

2-افرادی که می خواهند در این زمینه به هدف های بزرگ برسند باید هزینه های لازم را انجام دهد زیرا اگر فرد می خواهد به ثروت زیادی دست پیدا کند بدون هزینه کردن، این امر ممکن نخواهد بود.

3-این کار نیاز به صبر زیادی دارد در بسیاری از موارد دیده شده است که افراد در مدت زمان کوتاهی به نتیجه رسیده اند اما در بسیاری از موارد نیز مشاهده شده که افراد سال ها تلاش کرده اند و به هدف خود نرسیده اند.

4-یکی از نکاتی که شاید خیلی به چشم افراد نیاید ولی رعایت نکردن آن باعث ایجاد مشکلاتی می شود این بوده که سعی داشته باشید با افراد زیاده خواه همکاری نکنید زیرا ممکن است این کار به قیمت جان شما تمام شود.

5-سعی کنید افراد کمی را برای این کار انتخاب کنید.

6-سعی کنید در مکان هایی به کاوش بپردازید که دارای سند تاریخی باشد و مکان هایی را انتخاب کنید که احتما وجود بار در آنجا بسیار بالا باشد.

7-به افراد توصیه می شود که به عنوان شغل اصلی به این کار نگاه نکنند و سعی داشته باشند که شغلی در کنار انجام کاوش برای خود داشته و تنها در زمان آزاد بودن وقت شان به کاوش بپردازند. این امر باعث می شود که اگر فرد پس از مدتی به نتیجه نرسید مایوس نشود و به کار ادامه دهد.

8-افراد وقتی منطقه یا شهری را برای کاوش انتخاب می کنند باید بدانند که نیاز است تمام آن منطقه را به خوبی بشناسند تا در صورت بروز هر گونه مشکل بتوانند خود را به نقطه امنی برسانند.

برای یک کاوش خوب عوامل دیگری همچون حضور یک اپراتور کار بلد و یک دستگاه فلزیاب مهم است که می خواهیم به صورت جدا گانه به این دو موضوع بپردازیم.

اپراتور در گنجیابی

در امر کاوش حضور یک اپراتو کاربلند الزامی بوده که در غیر این صورت فرد یا افراد نمی توانند به موفقیت های لازم برسند. اپراتوری که انتخاب می کنید باید بتواند به راحتی با دستگاه های مختلف کار کند و در این رابطه مشکلی نداشته باشد. همچنین از ویژگی های دیگر یک اپراتور خوب این است که باید با منطقه آشنایی لازم داشته باشد و به خوبی جنس خاک و انواع لایه های خاک منطقه مورد نظر را بشناسد. لازم به ذکر است که یک اپراتور کاربلد باید در نقشه خوانی حرفه ای باشد و بتواند نشانه های داخل نقشه را به خوبی تشخیص دهد. اپراتور خوب باید انواع تله ها را بشناسد و توانایی باطل کردن آنرا را داشته باشد.

وجود فلزیاب در کاوش

یکی از ابزار و یا وسایلی که می تواند به موفقیت افراد در کاوش های مختلف کمک کند فلزیاب به شمار می آید. این دستگاه با قابلیت منحصر به فرد خود می تواند انواع فلزات را در زیر زمین شناسایی کند و به افراد اطلاع دهد که چه نوع فلزی در زیر زمین مدفون شده است. باید این را بدانید که فلزیاب ها مدل ها و انواع مختلفی دارند. یک فلزیاب خوب باید از قدرت عمق زنی بالایی بهره ببرد یعنی بتواند انواع فلزات را در عمق های بسیار زیاد تشخیص دهد. همچنین یک فلزیاب خوب باید دارای قدرت تفکیک بالایی باشد یعنی بتواند در عمق های مختلف انواع فلزات را شناسایی و آنها را از هم تفکیک کند. این نوع دستگاه ها فلزیاب های اصلی به شمار می آیند، که تهیه آن باید از طریق شرکت ها معتبر و یا شرکت های دولتی انجام گیرد. زیرا افراد سود جو بسیاری هستند که با تبلیغات رنگ و لعاب دار سعی در فروش فلزیاب های بدون کاربردی دارند. این افراد در فضای مجازی تبلیغات خود را انجام داده و سیستم های بدون کارایی را از این طریق به مصرف کنندگان می فروشند.

دستگاه‌های فلزیاب

Call Now Button09124555154