مروری بر فلزیاب GARRETT AT PRO

فلزیاب های گسترده اسکن برای مکان های سفت و سخت مناسب تر هستند و از آنجایی که پیدا کردن گنج می تواند ساعت ها به طول بیانجامد نیاز به یک مدل از فلزیاب یا به اصطلاح گنج یاب هست که بتوان به آن اعتماد و تکیه کرد، وسیله ای بادوام و با ویژگی های مفید برای کمک به کسانی که در جستجوی گنج و غنیمتی با ارزش هستند!

فلزیاب GARRETT AT PRO برای جستجو فلزاتی که تا عمق 10 اینچ قرار دارند طراحی شده است و این وسیله توانایی این را دارد که با استفاده از سیستم ID فلزی که مد نظر ماست، تنها موارد خاص را بررسی کند و دارای توانایی بالایی برای تشخیص آهن است که برای افزایش سطح اکتشاف موثر است.

این مدل همچنین برای جستجوی آثار ارزشمند، سکه ها، جواهرات و حتی قطعات طلا توصیه می شود. اما آیا واقعا این فلزیاب یا طلایاب و گنج یاب، ارزش این را دارد که وقت و پول خود را برای آن هزینه کنید؟ بیایید با هم در مورد آن بیشتر بدانیم.

امکانات فلزیاب GARRETT AT PRO:

شامل سیم پیچ جستجو 8.5 x 11 اینچی

امکان استفاده برای کودکان زیر 12 سال

امکان کار کردن با باتری

دارای امکان متعادل سازی خودکار با زمین

مقاوم در برابر آب

دارای هدفون

مناسب و ایده آل برای کشف سکه و جواهرات و فعالیت های ساحلی

مزایای فلزیاب GARRETT AT PRO:

مدل AT PRO شامل امکانات صوتی حرفه ای است که کاربران را قادر می سازد تا با صدای فلزیاب هدف را پیدا کند. این وسیله همچنین تکنولوژی تشخیص آهن از فلزات دیگر را با وضوح بالایی دارد که به کاربران امکان می دهد تا به 40 سطح دسترسی پیدا کنند و بین امکان بودن فلز مورد نظر و صد در صد نبودن آن تمایز ایجاد شود. به این ترتیب مجبور نیستید مقدار زیادی وقت و تلاش خود را برای چیزی که وجود ندارد هدر دهید. در این وسیله، ID دیجیتالی هدف شامل رنج 0 تا 99 میشود که توسط تغییر محدوده ی سیگنال میانی، موجب میشود که آهن را بهتر تشخیص دهید. ویژگی اساسی که این امکان فراهم میکند، توانایی شناسایی سریع است، در واقع کاربران میتوانند به سرعت اهداف عالی و خوب را از موارد بیهوده به خوبی تشخیص دهند.

این فلزیاب با فرکانس 15 کیلو هرتز طراحی شده تا پیدا کردن فلزات کوچک را بهتر و راحت تر کند.

برای عملکرد بهتر، دستگاه دارای سیستم متعادل کردن با زمین است که میتواند به صورت دستی در یک لحظه انجام شود.

سیستم GTA این فلزیاب یا آنالایزر گرافیکی هدف، برای تشخیص رسانایی فلز هدف بسیار سودمند است. این امکانی است که شکارچیان گنج از آن بسیار بهره می برند.

همچنین دارای تنظیمات سکه و صفر و سفارشی است که میتواند در حالت استاندارد یا حرفه ای باشد. این سیستم کاربران را قادر می سازد تا دستگاه خود را با توجه به هدف، تنظیم کنند و دقت در شناسایی اهداف از فلزات بیهوده، افزایش پیدا کند.

شکل 1_ مروری بر فلزیاب GARRETT AT PRO
شکل 1_ مروری بر فلزیاب GARRETT AT PRO

نتیجه:

در حال حاضر فلزیاب Garret AT Pro برای طیف گسترده ای از جنس زمین ساخته شده و انتخاب خوبی است که به عنوان گنج یاب یا طلایاب از آن استفاده کنید زیرا میتوان از آن برای اهداف زیر آب نیز استفاده نمود.

خلاصه:

فلزیاب GARRETT AT PRO برای جستجو فلزاتی که تا عمق 10 اینچ قرار دارند طراحی شده است و این وسیله توانایی این را دارد که با استفاده از سیستم ID فلزی که مد نظر ماست، تنها موارد خاص را بررسی کند و دارای توانایی بالایی برای تشخیص آهن است که برای افزایش سطح اکتشاف موثر است

برای مشاوره و اطلاعات بیشتر با شرکت ایران فلزیاب تماس حاصل فرمایید.

09124555154

09124551985

دستگاه‌های فلزیاب

Call Now Button09124555154