لیست قیمت دستگاه فلزیاب تصویری

لیست قیمت دستگاه فلزیاب تصویری در این مقاله برای شما به صورت دقیق و کامل بررسی می شود. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در این مورد، در ادامه این مطلب تا انتها با ما همراه باشید. در پایان مقاله نیز، روش خرید مستقیم و بدون واسطه این محصول به شما معرفی شده است.

لیست قیمت دستگاه فلزیاب تصویری در این مقاله برای شما بررسی شده است. قیمت دستگاه های تصویری فلزیاب در ایران در سال های اخیر با توجه به نوسانات شدید دلار و وارداتی بودن دستگاه ها و یا برخی قطعات این وسایل، تا حد زیادی بالا رفته است. انواع تصویری با توجه به دارا بودن حسگرهای قوی برای نمایش تصویر اجسام در عمق های مشخص در زیر زمین، دارای قیمت بالاتری از انواع ساده و قدیمی تر هستند.

شما می توانید در این مقاله با برخی از مهم ترین ویژگی ها و نکات مهم در خصوص قیمت دستگاه فلزیاب تصویری آشنا شده و خرید مستقیم و بدون واسطه این دستگاه ها را با قیمت واقعی آن ها صورت دهید.

همچنین در این مطلب قصد داریم تا محدوده قیمت برخی از محصولات فلزیاب تصویری را نیز برای شما بیان کنیم. با ما تا انتهای این مقاله همراه شوید.

دستگاه فلزیاب تصویری IMAGER SCORPION 7000
دستگاه فلزیاب تصویری IMAGER SCORPION 7000

دستگاه های فلزیاب تصویری و قیمت آن ها

دستگاه های مذکور به دلیل سادگی در امر جستجو و استفاده از نمایشگر برای نشان دادن اجسام زیر زمین، یکی از محبوب ترین انواع فلزیاب در ایران و جهان است. با توجه به استقبال ویژه از این دستگاه اما سودجویانی در بازار وجود دارند که یا واسطه هستند و قیمت را بالاتر می برند و یا سایر انواع دستگاه های ضعیف را به جای دستگاه فلزیاب تصویری به شما می فروشند.

شما باید بدانید که قیمت این دستگاه ها با توجه به کیفیت بالا و همچنین تقاضای بالایی که دارند، اصلا پایین نیست. شما نباید گول تبلیغات دروغ در این زمینه را بخورید. وعده هایی از جمله خرید فلزیاب تصویری با دو میلیون تومان و یا…. از این دست دروغ های تبلیغاتی کلاهبرداران هستند.

لیست قیمت دستگاه فلزیاب تصویری

همانطور که در این مقاله برای شما بیان شد، یکی از بهترین دستگاه های جستجو کننده برای پیدا کردن فلزات در زیر زمین، فلزیاب تصویری است. این دستگاه به دلیل نمایش دقیق اجسام و همچنین قدرت تفکیک بسیار بالا در انواع پیشرفته، کار جستجوی شما را بیش از حد ممکن ساده و آسان خواهد کرد. در ذیل مطلب نکات و مواردی مهم در خصوص دستگاه فلزیاب تصویری برای شما آورده شده است.

  • انواع دستگاه های طراحی شده آلمانی و یا آمریکایی و در نمونه هایی محدود، دستگاه های مونتاژ شده ایرانی توانایی شعاع زنی بالای 500 متر و همچنین عمق زنی بیش از 5 و 6 متر را دارا می باشند.
  • قیمت دستگاه فلزیاب تصویری پیشرفته در انواع با کیفیت و با پوشش عمقی و شعاعی بالا در محدوده بین 30 الی 150 میلیون تومان است.
  • در انواع با قیمت بالای 100 میلیون تومان با توجه به پوشش عمقی فوق العاده بیش از 10 متری، حتی می توان برای مصارف ژئوفیزیکی از این دستگاه استفاده کرد.
  • یکی از عوامل تاثیرگذار در قیمت این دستگاه ها، همان توان تفکیک دستگاه و حسگرهای آن است. انواع آهنی و غیر آهنی و همچنین با ارزش و بی ارزش، از جمله انواع تفکیک های موجود در دستگاه های فلزیاب تصویری هستند.

شما می توانید برای خرید مستقیم و بدون واسطه دستگاه فلزیاب تصویری، با ما در این مجموعه به عنوان تامین کننده تماس بگیرید.

برای مشاوره و اطلاعات بیشتر با شرکت ایران فلزیاب تماس حاصل فرمایید.

09124555154

09124551985

دستگاه‌های فلزیاب

Call Now Button09124555154